måndag 16 december 2013

Godmorgon!

Godmorgon! Eller ja en god morgon är det inte riktigt här, jag har ätit nåt konstigt igen så magen gör uppror och har hållt på hela natten. :/ Fan jag måste börja skärpa till mig med mitt ätande, måste börja äta rätt och skippa sånt min mage inte tål men är ju så svårt när vissa saker är så gott. 

Igår blev det lite julgodis gjort bland annat vaniljkola, chokladkola och Rocky road. Smarrigt va? ;) senare på kvällen blev det lite julpyssel.. Lite hjärtan, änglar osv gjort. Mysigt att få sitta ner en stund och pyssla med ungarna. <3

Snart är det dags för dagis för aliceoch för oss andra vet jag inte vad det blir, först ska jag iallafall vila en stund då jag knappt sovit nåt inatt pga magen sen skulle det behövas städas, mer julgodis ska göras i senare när barnen kommer hem är det tänkt att göra ljuslyktor av barnmatsburkar men just nu klä på barnen. Hejssvejs på ett tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar