torsdag 13 februari 2014

Suck och dumihuvudet?

Varför kan vissa inte bara säga ärligt att den inte vill ha nåt med en att göra? Bara för att man tex är släkt eller varit bästa vänner så behöver man ju inte låtsas att man vill vara kvar. Jag VET ju att det är så (som jag skrev ovan) men vill höra det från den personen. Man skriver vissa saker till folk och istället för att svara så loggar de ut och nästa gång de loggar ut låtsas de som de inte sett frågan eller kommentaren. Bla bla bla bla bla bla vla bla bla har mycket att säga men lika bra att va tyst då vissa ändå bara låtsas som om saker inte stämmer bla bla bla bla bla bla och massa mer bla bla bla kan jag fylla min status med, men orka! Folk verkar fan tro att jag är dumihuvudet men i själva verket är det de som är det då jag "spelar med" i väntan på att de ska våga stå för saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar