torsdag 19 september 2013

Koko klockan är sju! eller nej snarare nio!! Snark..

Idag började inte dagen bra, försov oss eller jag vet inte.. jag vet att jag ställt klockan men minns inte att den ringde så måste ha stängt av den. Nåväl jag är ju mammaledig så är ju ingen fara på taket men ändå, Alice gillar att vara på dagis och hon behöver få vara på dagis. Det blev en hemmadag illafall då jag kände att det inte var någon mening med att lämna på dagis då vi har BVCtid idag runt 13:30. Andre och Alice får passa på att busa och leka lite extra där, andras leksaker är ju alltid roligare än sina egna. ;)

Annars har jag plockat lite här hemma, fotat barnkläder i stl 74 (nåt i stl 68 och 80) som ska säljas, ojojoj inte lätt att fota med två vilda ungar som sliter tag i kläderna hela tagen, ville slita mitt hår efter ett tag. ;) Nu är det dags att klä på oss och åka in till stan, ta en lunch och sen som sagt BVC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar