onsdag 25 september 2013

Securitas

Securitas måste vara några av de sämre med att ta tag i saker. Väntar mail från de, de skulle skickas idag har jag fått nåt mail? Nej det har jag inte. Min bror hade ett samtal med de för cirka 3 veckor sen och då skulle jag med få ett mail och inte ens det har kommit, nytt samtal idag dårå och ja jag skulle få mail idag men nej. SUCK! De säger en sak men sen går de och fikar eller nåt för att sen avsluta dagen och gå hem. Dålig stil tycker jag. :( Hallå?? jag försöker göra en uppsägning av ett larm, gjorde en för cirka 3 månader sen om inte längre tillbaka men den hade tydligen inte kommit fram enligt de.

........

Det ovan skrev jag förra veckan men tydligen tryckt fel vid spara/publicera, det blev aldrig publicerat. Idag fick jag höra av min bror att jag istället skulle maila Securitas. Hur svårt kan det vara av de att maila när de säger att de ska maila? "Ful i munnen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar