tisdag 29 oktober 2013

Allergisk?

Fyfan vilken natt! Inte nog med med att jag la mig för att sova runt 01:00 utan så vaknade även Andre hela tiden, han verkade ha svårt att andas (snor i näsan) och hostar. :/

Jag har fått för mig att det är barnens nya täcken som spökar då han vid första användning inte kunde sova utan låg och vred på sig bara och var ledsen, jag bytte till hans gamla barntäcke och då sov han superbra igen så jag använder inte det nya täcket men igår hade killen lagt på han det nya.vilket jag såg senare på natten, tog bort det och jag inbillar mig att det blev lite bättre fast han fortsatte att snora, hosta, rulla runt och vakna till ofta. Jag min klant har väl inte tänkt på att säga till killen om detta, det har varit alldeles för mycket i huvudet och runt omkring men ska tala om det direkt när han kommer hem hit. Täcket ligger ju nu mer i Alice säng då hon älskar att ha mycket att mysa med. 

Det kanske är dags att göra ännu ett allergitest fast på olika fjädrar eller vad nu det är i täcket. 

Hur som helst har det varit en dålig natt, jag väckte dock killen vid 07:00 så fick han gå upp med småbarnen och jag låg och sov nu fram till 08:40 då Alice skulle till dagis och nu har jag förflyttat mig till soffan och tittar på Andre som leker med Alice dockvagn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar