onsdag 9 oktober 2013

Barnkläder barnkläder barnkläder!

Som jag berättat innan, jag ÄLSKAR barnkläder och har ett litet beroende. Jag vet att det finns mååånga som är värre än mig och det är skönt på ett sätt. Jag vet även att vissa störs sig på folk som handlar mycket av nåt, ofta har jag fått kommentarer på min FB om bilder med barnkläder, negativa men ja så kan det vara ibland, bryr mig inte så mycket för jag ÄLSKAR barnkläder. =)

Här kommer bilder på de två minstas garderober, de drar samma storlek så just nu delar de garderob eftersom båda kan ha alla kläder om de skulle vilja och få för mig. Alice vill gärna behålla sina klänningar själv kan jag tro men det gör inget för André vill nog inte ha de ändå. :)

På översta bilden hittar ni underdelar i stl 74/80-92 (inte så mycket kvar i stl 74/80 dock). Det är jeans, leggings, korta leggings, mjukisbyxor, shorts, kjolar och så är det en liten hög med kortärmade/korta ben heldressar.

På bild nummer två hittar ni överdelar i stl 74/80-92 (inte så mycket kvar i stl 74/80). Det är kortärmade bodys, kortärmade t-shirts, långärmade bodys, långärmade tröjor och de ligger i olika högar dvs kortärmade bodys i en hög osv.

På bild nummer tre hittar ni Alice klänningar, heldressar, onepices och lite tjockare tröjor som man har över annan tröja. Även här stl 74/80-92 (men inte så mycket i stl 74/80). Det kanske inte syns men det hänger ca 65 klänningar där. ;)









2 kommentarer:

  1. haha härligt att någon är lika vild och galen som jag är i barnkläder :D men det är ju sååååå kul :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa älskar barnkläder! Färgglatt ska det vara med :)

      Radera