fredag 18 oktober 2013

En röd byrå!

Fick en byrå häromdagen av en vän och den va så liten, söt och sjukt fin!! Tänk och då har jag inte sett hela än, bara sett när den låg bak i vår skåpbil, där den ligger kvar än.. Blev kär så fort jag såg den. <3 Frågan är nu om den ska få vara kvar i färgen röd eller om den ska målas vit, den såg cool ut i rött men jag gillar vitt och resten av möblerna (som i början inte kommer bli många då småbarnens sängar står i vårt sovrum och deras garderober står längst en vägg i datarummet) ska gå i vitt på rummet men ska ha rödprickiga detaljer (och nåt mer i blått eller grönt så rummet inte bara blir tjejigt). 

Hmm.. Tåls att tänkas på och jaaaa jag blev ännu mer sugen på att fixa de små barnens rum, nu!  Bild på byrån kommer när jag fått arslet ur vagnen och bära in den. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar