tisdag 22 oktober 2013

Gårdagens kvällsgöra!

Jag satt och slog in Alice presenter från oss igår kväll, kände att det var lika bra att ta hand om det och inte vara ute i sista minuten som alltid. Jag är verkligen nöjd över våra val av presenter jag vet att hon kommer älska 5 saker lite extra mycket om jag känner min lilla flicka rätt. :)


En av grejorna hon kommer älska är dockvagnen vi köpt, så fin och hon älskar dockvagnarna på dagis så det var ju bara ett måste att köpa. :) vi stod och fundera på kombivagn eller vanlig liggvagn, tillslut valde vi liggvagnen för helt ärligt jag vägrar byta ställning på vagnen stup i kvarten för att Alice vill att dockan ska sitta sen ligga sen sitta sen ligga osv nee det är ett BIG NO NO! Jag valde en turkos (mer turkos irl om jag inte är helt snurrig i bollen), kände att en rosa eller röd kändes lite tråkigt och en prickig skulle bli förmycket prickar så ja blidde denna. Visst är den fin? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar