måndag 7 oktober 2013

Godmorgon..

Godmorgon säger Alice med luren i högsta hugg för att ringa någon, mormor troligtvis. ;)


Idag står det dagis på schemat för Alice, vi andra ska åka in till stan för att bland annat gå på läkarbesök eller jag ska på läkarbesök. Ska träffa en diabetesläksre som ska justera min medicin och prata lite om det, jag ska även ta upp lite om min matallergi då medicinen inte funkar längre och att det är mycket jag blir dålig av. De kanske rent av får göra mer test eller vad sjutton nästa steg är? De har inte hittat vad exakt jag är allergisk mot. Sjukt jobbigt. :/

Sen hem igen för att runt 13:00 åka in igen och hämta mellangrabben i skolan då hans pappa inte fixat skolskjuts än men har påmint han (igen) om att göra det denna vecka. Skulle ju underlätta lite om man slapp åka fram och tillbaka då det försvinner så mycket tid på det.

Nu är det dags att klä på de minsta och köra Alice till dagis strax. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar