torsdag 24 oktober 2013

Hjälp..?

Ok bästa tabletten/tablettblandningen för ryggont/foglossning/ischias ÄR?!! Hjälp!!

Jag har så sjukt ont att jag snart dör, fan blir det snäppet värre så kommer jag inte kunna gå då jag redan nu knappt kan lyfta fötterna utan mer hasar fram. Min tur till affären gick väääääldigt långsamt och det var tur jag hade vagnen med mig. Att åka buss igår gjorde nog inte saken bättre, när bussen stanna in, svängde kändes det som om delar i ryggen trycktes bakåt på nåt sjukt sätt. När jag sitter ner känns det som jag ska gå sönder, ont i röven (skelettet) och känns som skelettet ska gå sönder och även smulas sönder. Ja jag och förklara, är värdelös på det. :/ 

sa jag hade jag hade sjukt ont? De jävla alvedonen jag fick utskrivet av en sjuksköterska hjälper inte och har läkartid nästa torsdag (bättre än tiden innan som var satt flera veckor framåt men jag fick en ny) men frågan är om det går att vänta längre? Fan har ju knapprat citadon i flera månader och nu för cirka 2-3 veckor sen började ryggontet göra mera ont (och då tog ju såklart citadonen slut med). 

Jag vill inte åka in akut heller dels har vi ingen som kan kolla till småbarnen och vi kan inte ta med de då alla utom 2 sittsiga bilen är trasig och sen är Ante helt dö pga av ingen sömn knappt och mycket jobb så jag vill inte vara en extra börda. Men nåt måste ske för jag kan knappt lyfta ungarna, knappt byta blöja, ta på kläder osv ja det går men gör sjukt ont. :/

Fan och jag som ska baka till Alice kalas, göra tårtor, storstäda mm det kommer ta död på mig. :/






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar