torsdag 31 oktober 2013

Läkarbesöket imorse..

..Gick över förväntan, jag förväntade mig att han skulle nämna att jag var överviktigt och därför hade ont men nej inget sånt, jag fick berätta om min rygg och sen fick jag lägga mig ner och han  gjorde nåt med benen, pratade lite mer och han skrev ut Siduro och diklofenak till mig och skickade en remiss till röntgen på direkten, var bara att gå dit och få ta bilder och nu vänta svar på det. Jag skulle även kontakta sjukgymnast. Ehh? Vad hände?!!? Har nog aldrig varit med om nåt som gått snabbare i läkarvården, ja förutom att ett läkarbesök gått snabbt och man inte fått nån hjälp.

Efter läkarbesöket blev det lite häng på stan, lunch och shopping. Shoppade smink som ni sett och sen blev det faktist 2 julklappar var till Alice och Andre då det ena var så sött och charmigt och det andra perfekt till våren kommer och då var det på rea med. Me like! Utöver det så handlade jag nya bebiskläder (ett fint bamse set body, byxa och strumpor) till blöjtårtan då de jag redan köpt blev förlitet (bebisen var en jätte på 5460g och 55 lång och stl 50 skulle bli bra litet hahaha de var tvungen att köpa i stl 62-68), köpte i stl 74 då de köpt förmycket i stl 68, har han nåt att växa i. :) en söt jätte <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar