tisdag 8 oktober 2013

Ont, det gör ont!

Godmorgon! Min natt har varit riktig jävlig, har haft lite ont i ryggen hela veckan men nu igår började det göra sjukt ont och inte ens Tradolan blandat med alvedon funkar. :/ Jag har vaknat flera gånger inatt av det onda, så typiskt när de två små har sovit bra och bara vaknat 2-3 gånger inatt. Det kändes som födabarnvärk igår och värken gick ut i magen och ner i låren igår och kändes precis som sammandragningar, jag har fortfarande ont men nu går det inte ut i magen längre.

Ska snart klä på ungarna och gå till dagis hur nu det ska gå men försöka ska jag göra, hoppas på att det hjälper ryggen att ta en promend. Vissa säger man ska röra på sig när man har ont i ryggen, andra säger vila men jag vet inte, jag tänker iallafall testa att röra på mig. Det tar cirka en timme fram och tillbaka och om rörelse hjälper så borde jag märka det på denna promenad och om inte så vet jag att det är vila som gäller hur det nu ska gå med två små barn, en snart 6åring och en som är 14 år och massor att göra hemma.

Nu ska det plockas fram kläder till de två minsta hahaha bara det är ju ett projekt då det ska matcha m.m. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar