fredag 11 oktober 2013

Pillar lite i designen..

Håller på att fixa och trixa lite i bloggen, testar mig fram med utseendet. Jag är nog inne i en liten gråblå värld för tillfället. Det jag lekt fram sist var ju med åt det gråblå hållet men ja jag gillart för tillfället och det är inte kladdigt eller jobbigt för ögonen att kika in här. Eller har jag fel? Men kanske tråkigt på grund av den gråa designen..? Hur tycker ni en blogg ska se ut för att ni ska trivas? orka läsa det man skriver osv?

Just för tillfället är det lånad design från blogspot, ja bakgrund osv men jag som ändrat färg, fonter, mall osv men tanken är att det ska komma eget eller ja jag hoppas få hjälp av en kompis och jag har en idé men har inget program installerat för att fixa själv än och helt ärligt vet jag inte när jag får tid till att installera det på datorn och nej det är inte bara att göra det eftersom innan så ska hela datorn tömmas och allt ska installeras om på nytt. Hur som helst jag har en idé. ;)

Bla bla bla.. ja som sagt jag håller på att fixar och trixar lite. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar