onsdag 2 oktober 2013

Sova vad är det?

Inatt var ingen rolig natt, somnade runt 00:30 och vaknade runt 03:00 och låg vaken till 05:00 sen ringde väckarklockan 07:00.. Snark! Vaknade inatt av att det var tokvarmt och att mitt onda i min kropp gör mer ont. :(

Jag har ont i tår, fötter, vrister, smalben, knän, höfter, rygg, fingrar, handleder, armbågar och axlar. Gör ont av att bara vara, ont av att komma emot, känns svullet, är stel, måste knaka mina kroppsdelar annars gör det mer ont och allt detta känns värre när det är kallt. :( Jag har ingen aning om varför, har haft så tidigare några gånger, det kommer och går.

Jag ringde vårdcentralen i måndags men enligt de så fanns det inga läkartider kvar och jag skulle återkomma på torsdagen, imorgon alltså. Gör ju inte mindre ont av att behöva vänta. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar