tisdag 19 november 2013

Jag har satt på mig..

Jag har satt på mig träningskorna och tagit mig ut! YES! Det är en början och jag hoppas ja kommer klara av att ta en promenad  varje dag oavsett hur jag mår och tanken är även att jag ska ta bort alla sötsaker med, låta bli att stoppa det i munnen, det kommer finnas undantag såklart som tex kalas, dop osv men smaka med måttlighet. ;) bara detta lilla kommer ge resultat det vet jag, sen blir det att lägga till träning på offentligt ställe men det vågar jag inte riktigt än.

Min tanke är att gå ner 21 kg (till att börja med iallafall sen får vi se) jag hade 30kg som mål men har redan gått ner 9kg sen innan OM jag nu inte gått upp detta under denna månad då jag haft en jättesvacka. :/

Jag ska sätta lite delmål, kan nog behövas för att peppa mig mer men det blir att fundera lite på, tips är välkomna på vad man kan sätta som delmål och vad jag kan belöna mig själv med. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar