söndag 17 november 2013

Klädeskoll och fotografering

Jag är nyvaken men ändå ganska pigg för att ha somnat runt 04:00, av någon anledning kunde jag inte somna igår. :/ det blev att jag spelade lite candy crush, hangman, pet rescue och kikade runt på FB i hopp om att slappna av men funkade väl inte riktigt det heller. Nåja.. Jag somnade tillslut.

Idag ska vi hem till min bror och kolla på kläder och efter det blir det fotografering på ungarna hos en tjej i stan som håller på att lära sig (hon är redan duktig) mer. Jag hoppas att ungarna är samarbetsvilliga med så att det går enkelt och smidigt. Alice tex är INTE den lättaste att fota nu för tiden, hon är väldigt envis och vill hon inte så vill hon inte och sätter man henne i ett knä och hon inte vill så slutar det bara i att hon gråter (väldigt högt). Är era ungar lika envisa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar