onsdag 13 november 2013

Morning full av leksaker..

Morning morning eller ja god förmiddag kanske det heter. ;) jag har precis ätit en sen frukost och nu sitter jag med barnen i soffan, tanken är väl att jag ska ta och plocka upp alla leksaker som ligger utspritt i hela vardagsrummet, ska nog rensa de lite med för hälften används inte utan far bara med utav farten när de letar efter en viss leksak.

Egentligen ska det inte ens finnas leksaker i vardagsrummet men tycker det är okej nu när barnen är så små, jag kan ju inte direkt låta de två små leka på övre plan (där deras blivande rum ska bli) själva och jag springa upp och ner hela tiden för att ha koll, det funkar inte i längden. De stora barnen som klarar sig själva på övre plan får inte ha sina leksaker/saker på nedre plan.

Hur har ni? Får era barn ha leksaker i vardagsrummet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar