fredag 22 november 2013

Varför..? och skafferirensning

Godmorgon.. Jag var så ledsen och besviken igår att jag bara skrev ett kort inlägg, kanske lika bra så jag inte svor en hel massa. Hur som helst så är det min äldsta grabb som jag är ledsen och besviken på igen, jag skrev ju härom veckan att han rensat frysen på fikabröd som skulle vara till Liams kalas nu på lördag och TADAAA han har gjort det igen, han har käkat upp lite fikabröd igen. Fan blev så ledsen, besviken och arg att jag börja grina och kastade iväg burken med resterande negerbollar på golvet. Fan alltså!! Vet inte vad jag ska göra med honom, så jävla respektlös. Så ja NU måste det bakas nytt IGEN!

Blev så upprörd att jag var tvungen att göra nåt, det blev att rensa i skafferiet där allt stod huller o buller eftersom folk i denna familj inte vet hur man ställer tillbaka saker där de tog det. Jag skrev lappar med innehåll i plastbackarna så man slipper öppna alla för att se vad det är i (de står bakom resten). Jag tog ett foto med som jag fasiken ska sätta upp inne på skåpdörren så kan de fasiken titta på bilden när de inte "kommer ihåg".

Titta så tjusigt! ;) nåt positivt av det dåliga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar