måndag 11 november 2013

YES! Alice hade växt! Och NOOOO!

Jag är så himla glad alltså, Alice hade växt hela 1 1/2cm på 2 månader! Fyfan så bra! Så nöjd! 1 1/2 cm!! Nu hoppas jag det fortsätter på detta sätt då jag varit så nojig att det skulle vara nåt galet med Alice växande nu är det bara talet som jag behöver oroa mig för men finns ju som sagt teckenstöd och dagis arbetar extra med Alice tal.

Dagens NOOOO är då att Alice följde med sin pappa ner i källaren och lyckades få bort yxan från kubben, den satt nerhuggen djupt=svårt att få bort men inte inte för Alice tydligen. :/ så hon fick yxan på foten och foten är lite svullen och tånageln är blå och hon vill inte gå ordentligt (men är ju inte så konstigt då tån gör ont) men tror inte tån är bruten för hon kan röra den men iofs är hon ju ledsen och gråtit sen det hände nu för 30 minuter sen, nu sover hon dock. Vi får ha lite koll på det, blir nog att ha henne hemma från dagis imorgon, kanske är dumt att ha henne på dagis om hon inte vill gå på foten.. Min stackars lilla tjej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar