lördag 7 december 2013

Fågelmatare!

Igår storshoppade vi lite runt omkring i Norrköping.. Tex Toysrus, Rusta, Jula, Coop forum och påvägen hem stannade vi på Biltema i Katrineholm för att köpa en fågelmatare till och fågelfrön, jag hade kikat på några men valde den på Biltema dels för priset var bäst men den va även finast tyckte jag. :) hahaha känner mig lite nördig som gillar fågelmatare hahahaha

Jag funderar på att fylla ett träd på tomten med fågelmatare (eller vad det heter) och de ska gå i färgerna svart, rött och vitt, ja sen kanske det råkar vara någon färg mer på de som tex den gula blomman på detta hus men det gör inget. =)



JAg har ju den jag köpte tidigare på julitamarknaden och nu denna, jag funderar på att göra ett träd speciellt till fåglarna och sakerna jag köper ska gå främst i svart, rött och vitt sen kan det ju råka komma en och annan färg som tex den gula blomman på senna. Jag tror det kan bli ett fint träd, speciellt på vintern. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar