tisdag 31 december 2013

Tjingeling!

Tingeling i stugan! Bättre sent än aldrig. ;) Barnen verkar nöjda över julklapparna, ja de tre barnen som var här. Robin tyckte sin nya bärbara dator var bästa julklappen (jag förstår honom, resten ja de 4 andra julklapparna va mer bra att ha prylar), Andres bästa verka var kökssakerna han fick och Alice bästa verkar vara fevingarna och Andres köksprylar. Detta gäller hittills. ;)

I år firade vi med tre av barnen och min bror så blev en liten julafton, jag vill egentligen fira med mamma och hennes gubbe och mina syskon med familjer (helst fler men där tog släkten slut eller jag har ju min pappa + tant och en moster med dotter men pappas fru orkar inte med massa folk och min moster och dotter verkar inte gilla oss så där känner jag ett stort nej nej att jag vill inte fira med någon som inte gillar oss. Jaja nog om det).

Det blev god mat, julklappsutdelning såklart! Och massa gott till kvällen medans barnen öppnade julklappar och lekte med de. Jag slänger med en bildbomb på våran julafton, en enkel men trevlig dag. :)







 Någon var trött redan tidigt på dagen. ;)



Pappan fick läsa paketen!



Alice måste ju prova om hon får plats i kartongen. ;)




 Min bror hjälper barnen med sina julklappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar