onsdag 29 januari 2014

Bla bla bla och annonser på fb

Inget bloggande igår fast jag hade en del att säga, det som är så trist med mig jag kan ha nåt att säga men så dröjer det en timme eller två och då känns det som strunt i samma eftersom det var tidigare på dagen. Men så är det ju, har man barn och ett liv så kan man ju inte släppa allt för att springa iväg och blogga, nee speciellt inte när man har två små söta småttingar. <3 Nu minns jag inte heller vad jag hade att säga heller såklart och så kan det ju med vara ibland, speciellt två små småttingar som gör en galen hihihi. ;)

Annars idag har jag lagt ut MASSA annonser på "Carins nya barnloppis" på fb. Över 100: klädesannonser har jag nu där. Märkeskläder och icke märkeskläder, billiga annonser och lite dyrare annonser och vet ni vad alla ni är välkomna dit om ni vill. =)

Nu är det natti här iallafall.. Natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar