onsdag 15 januari 2014

Brännskador!

Lilla snuttan då <3 Alice var tydligen
sugen på kaffe idag och smet upp på en stol för att ta kaffe, oturligt nog välte hon kannan och fick kaffe på sig. :( som tur va var jag snabb och spolade kallt vatten för att sen blöta en handduk med kallt vatten och lindade runt och ringde 1177. Hon tyckte inte vi behövde åka in (då jag berättade hur det sett/såg ut osv) men att vi skulle sätta bandage över, såklart hade jag inget men slet sönder en kökshandduk och vips så hade jag ett bandage. Imorgon skulle vi även åka och handla kompresser mot brännskador. 

Hur som helst läskigt när sånt här händer, jobbigt med då det är min uppgift att se till att sånt här inte händer. :/ nu hoppas vi på att det inte blir några ärr av detta som hänt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar