fredag 24 januari 2014

Det blir vinter nästa år med..

Jag har precis lagt en order hos Polarn o. Pyret, det blev strumpor och en vinteroverall (ville ha 2 men fanns inga kvar i den turkosa färgen i stl 98). Vinteroverallen har jag köpt till nästa vinter!! Så har jag aldrig någonsin tidigare gjort då jag varit rädd att den kanske ska vara förliten eller förstor men jag ser ju att många gör så jag chansar, Alice har nu stl 86 så jag tog stl 98, jag har även en i stl 92 som jag köpte till denna vinter men som var förstor. Bra reapris var de med, 649:- (1299:- innan rean) och overaller ligger ju runt 700:- på Lindex, Kapphal och då kan jag lika gärna köpa på pops rea där jag även vet att de har bra kvalite. :) Och ohhh färgen är ju helt underbar! <3

Alice köpte ju en cirkusklänning häromveckan när vi var i Eskilstuna och handlade men vi köpte inga strumpor eller nåt så det passade jag på att köpa nu med till henne. :) Nu skulle det bara va kul att hitta en tröja så André kan matcha Alice lite. =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar