torsdag 2 januari 2014

Gårdagens shopping!

Gårdagens shopping! 3 plagg från meandi och en tunika från polarn o pyret, begagnad är poptunikan men i fint skick och just den har jag velat haft länge men den har alltid gått dyrt på tradera och nu fick jag denna för 40:- wihooo! :) Nu skulle jag dock vilja ha tag på leggings och tröja i samma print.

Jag sitter och håller på barnens julklappspengar, det har inte blivit nåt shoppande mellandagsREA alls eller ja det beror väl på hur man tänker med kläderna här nu, dock har jag ju inte direkt köpt de från mellandagsrean. Nu sitter jag och väntar på nästa Meandisläpp (29/1) där det ska shoppas loss OM jag hittar nåt i min och barnens smak, ja okej Liam ska få 500:- av sina julklappspengar och köpa nån turtles grej men resten går till kläder som det ser ut nu, iofs är jag sugen på att åka till IKEA med och shoppa lite saker till deras rum, kanske blir både och. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar