måndag 6 januari 2014

Nya köksmöbler!

Hmm.. Fick hem bord, stolar och skänk idag (leksvik från Ikea) men jag vetifan, känner mig inte nöjd.. Det jag vet är att jag vill ha skänken som på bilden nedan men det förstör bordsplaceringen, jag föredrar bordet mot anti gen fönstret eller mot en vägg, ska jag ha skänken som jag vill funkar inget av det. :/ jag måste ha bord och stolar mer mitt i köket men fan jag vet inte om jag gillar det. Möblerna ska målas vita i framtiden (när det finns ork och tid).

Det kan vara så att jag kommer gilla detta bättre när köket är fixat, nu ser det ju ut som hej kom och hjälp mig, väggarna matchar verkligen inte gardinerna vahaha nåja i framtiden (snart hoppas jag) så ska det bli vita väggar + en vägg med en fondtapet i svartvitt, nymålade köksluckor och lite krimskrams på väggarna. Kanske då att detta kommer se bättre ut då, så man kan trivas ännu bättre i köket och bort med tavelisten också. :)

Vi får se om vi behåller möbleringen såhär eller om det blir omändrat, dock blir det ännu fulare om man ställer skänken på den andra enda väggen som det finns plats på tycker jag men då kan jag ha bordet mot väggen med ena bordsänden. Hmm japp blir att fundera lite på detta.

Någon som vill tycka nåt? =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar