söndag 26 januari 2014

Så är det!

Ni kanske märker att detta är en upp och nerblogg, vissa dagar massa inlägg, andra dagar inga och vissa nåt enstaka inlägg. Så är det och kommer vara då jag bloggar för min egen skull (och min släkt), och som sagt en hel del inlägg om barnkläder både shoppat och tips till er som kikar in. :) jag "raggar" inte direkt läsare, vilket ni nog märkt, jag skriver kommentarer i de bloggar som jag ser har nåt jag gillar och dit hittar jag genom att googla på saker, ser länkar på andra sidor och när ni lämnar länk här i min blogg. :) 

och nee jag har ingen aning om varför jag skriver detta inlägg egentligen för det är varken intressant, roligt eller nåt sånt men kanske jag bara ville ge en liten förklaring på mitt bloggande hahaha nee nu ska jag nog säga godnatt innan jag babblar ännu mer ointressant hahaha godnatt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar