tisdag 18 februari 2014

Besöken igår..

Både BVC och bankmötet gick bra, så sjukt skönt att jag kunde betala in min del på lånet (tack pappa) och slippa ha det kvar med exet, visst jag har ju ett lån fortfarande men privat till min pappa och utan ränta. :)

BVC gick som sagt bra med, Andre hade 18 månaders kontroll och klarade allt galant, dock blev det inget vaccin då hon tyckte han var för snorig och hostig så vi ska tillbaka om två veckor.

Barnen växer, Alice var 82 1/2 cm lång och vägde 11500g och Andre var 82 cm lång och vägde 12110g. :)

Fick en läkartid till André med för att kolla lite knölar på halsen, "svullna" lymfkörtlar och ja man kan ju få svullna lymfkörtlar när man blir sjuk så det är ju inget ovanligt, André har dock haft sina "knölar" sen han föddes och jag är nojjig. Har iofs haft en läkare som känt på de tidigare när André nyss varit sjuk och sagt att det är för han varit sjuk nyss men fasiken han har ju haft så sen han föddes? Flera små hårda knölar på ena sidan av halsen och nån enstaka bak i nacken. Alice har fått en ny tid i april för att kolla sitt språk och tal.

Japp det var lite om hur och vad som hände och sades igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar