fredag 28 februari 2014

Tre godbitar till!

Iveckan hittade dessa godingar hem hit och ja det stämmer molnklännigen är sjukt fin på bild men ännu finare i verkligenheten. <3 molnklänningen köpte jag hos Cutiepie med 10% på köpet då jag är med i en viss grupp på Facebook. :)

Kattklänningen är den andra jag köper nu  då den andra var i stl 80 (hon jag köpte den av tog sig tid att skicka den nämligen runt 3 månader) men när den väl kom hem hit så satt den precis om inte mer son en lång tunika men inte klänning så den ska säljas. :/ vilket är jäkligt synd då den var i toppskick, den jag köpte nu var lite blekare i färgerna men fin ändå och Alice kommer älska katterna oavsätt. <3

Och den sista klänning ojojoj som jag har letat efter den. Slut överallt! Men hade tur att få köpa den helt ny av en tjej. :) Gud vad jag älskar alla fina kläder som finns! hahahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar