lördag 5 april 2014

Ändrat i barnens garderober!

Började dagen med att vika tvätt som sagt och fortsatte med att dela på Alice och Andres kläder. De drar ju samma storlek men kände att jag ville ha lite mer koll på vad vilket barn egenligen behöver ha inköpt i klädväg. Jag blev inte riktigt nöjd i skåpen då det blev trångt på vissa ställen + att Andres leggings (eller vad man kallar de till pojkar) inte fick plats i hans garderob nu, jag ska dock fixa dit en hylla till när jag hittar den som hör till. ;)

Andres garderob och ja den blev mycket åt de blå/turkosa, bruna och gröna hållet vilket inte alls är gjort medvetet. Ser mörkt ut i denna garderob. :/ Ja strunt i påsarna under, är säljeskläder. Där ska de väl upp en pinne där jag kan hänga lite mer kläder alt en hylla.



Alice garderober blev mer i rosa och turkost vilket inte heller är meningen såklart, knäppt att det blev så. :/ man ser ju vilken garderob som hör till vilket barn och som sagt det är inte gjort medvetet. 



Jag skulle vilka få in lite mer gult i bådas garderob, rött i Andres, lite mer grönt och blått i Alice garderob. Tips på fina/snygga/coola kläder i de färgerna? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar