fredag 23 maj 2014

Min grabb! Shopping och kalas!

Så underbart fin min lille grabb! Vi är ute och njuter i solen m, leker och busar. Det bästa är att vi alla börjar bli friska, lite snoriga men ingen feber mm och det är ju otroligt skönt. :)

Idag måste jag in till stan och handla sandaler till Andre, blir ju varmt med gympasko och ska även försöka hitta foppatofflor i deras storlek för det är ju perfekt att ha på sig hemma när man springer ut och in hela tiden. :)

Vi ska även handla för till helgen blir det kalas här hemma då min gubbe fyller år, det ska bjudas på smörgåstårta och vi ska testa ett nytt recept som jag fått av en vän. :) och det ska även handlas presenter till killens dotter som vi ska fira på söndag. :) kommer bli fullt upp i helgen för vi är även bjudna på ännu ett kalas hahaha och sen är det tivoli i stan men kanske hoppar det då det ska göras tårtor och 2 kakor.  Ja som sagt fullt upp. :)

Bjuder på lite bilder på min lille solstråle <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar