torsdag 12 juni 2014

Herremingud!!!!

Herremingud vad jag är sämst på att blogga! Jag vet.. :/ och när jag väl bloggar så är det nåt paket med kläder som kommit.. Som idag tex hämta jag 2 paket med men hahaha känns lite töntigt att bara skriva om att jag fått paket. Jag är nog ingen bloggare hahaha jag har annat att säga men de inläggen blir aldrig av och blir de av så hinner jag inte skriva klart de pga barnen och så glömmer jag bort de och sen när jag kommer på det igen känns det "sent" att lägga upp. Kanske ska hålla mig till min instagram bara för där uppdateras det oftare än här kan man lungt påstå. ;) ja jag får se hur jag gör, bloggen kommer ligga kvar iallafall, det kommer säkert fler inlägg om jag känner mig rätt hahaha och vill man följa mig på instagram heter jag "frutrollmor" där. :) 

nu är det sängen som gäller för imorgon har jag inskolning för både sonen på dagis och mig på ett äldreboende.. Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar