torsdag 31 oktober 2013

Plask och godnatt!

Idag medans jag höll på med kycklinggrytan så dammsög och skurade jag köket. Skurvattnet stod kvar i köket tills efter maten, jag gick och satte mig i soffan efter vi var klara i köket och tydligen så ställde killen hinken med skurvatten i hallen, utanför toaletten?! Sen gick killen ut och där sitter jag i soffan och helt plötsligt hör jag hur det låter som om någon välter ut en hink med vatten, japp Alice hade hittat hinken. Alice var dyngsur, Andre kröp i vattnet och det var vatten i både hall och datarummet så var ju bara att skura och torka upp och sen klä av ungarna och fixa de. Precis vad jag ville göra med full mage med smaskig gryta. ;) Förövrigt blev kycklinggrytan godkänd! Både familjen och vänner gillade den. :) 

Ja annars nu hoppas jag på att Andre somnar in igen, han vaknade av hosta för ca 20 min sen. Jag och han ska testa ligga i soffan inatt då det är svalare där, se om det hjälper lite. Hoppas det för jahaja upp tidigt och in till läkaren med min rygg, nu måste det hända nåt kan inte gå och ha ont hela j*vla tiden! :/

Nehepp sova var det, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar