torsdag 21 november 2013

Läkarbesök och lite andra ärenden

Idag blir det besök hos ögonläkaren pga min diabetes, var inte länge sen jag var där men tycker min syn har blivit sämre, det blev bättre ett tag men nu är den sämre men jag hoppas inte det är nåt galet då tanken är att fixa körkort inom kort. Hoppas på att det är vanligt synfel eller för att jag varit så trött eller ja nåt.

Efter läkarbesöket blir det bankbesök då min banksparande blivit spärrat och direkt eter det ett besök i äldsta grabbens skola för att prata med rektorn. Vi avslutar staden med att köpa present till Liam som vi ska fira på lördag med min släkt (han fyllde den 16:e november men var hos sin pappa då).

Nu blir det att ringa min mamma och se om hon vill ha besök av två trollungar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar