onsdag 6 november 2013

Riv ut skiten!

Gah! Småungarna har varit på tröjor/bodys i deras garderob och gissa vem som får vika om allt? Jo jag såklart eftersom ingen annan i familjen vill, kan eller orkar vika de som jag vill ha det. :/ Tur att det bara var de långärmade plaggen så det inte var allt. Dock saknas det plagg så efter maten blir det "på jakt efter rena barnkläder!"

Jag MÅSTE köpa sånadär grejor man kan sätta i lådor och skåp som gör det svårare att få upp skåpen (minns inte vad det heter) för ja det är bra tråkigt varje gång de river ut skiten! Ops! Sa jag skiten?? Mena mina (barnens) älskade fina kläder. <3

Påbörjad vikning!

2 kommentarer:

  1. Hehe jag är INTE avundsjuk kan jag säga. Men attans vad fin tröjan överst i vikhögen var, gillar den trots döskallen, jag som normalt inte gillar döskallemotiv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe kan tänka mig att du inte är det. ;)

      Den tröjan är från Meandi, Liam hade den när han var liten eller ja mindre. ;)

      Radera