fredag 15 november 2013

Så jävla besviken..

Fyfan så jävla besviken jag är just nu, ledsen och besviken.. Dels på att min äldsta grabb skiter totalt i skolan, hur fan kan man va underkänd i ÅTTA JÄVLA ÄMENEN?? Visst han har till jullovet att ändra detta men hur fan ska han lyckas med det om han skiter i allt? Jag blir så jävla ledsen. Tänker ta upp saker och ting med rektorn på onsdag bland annat detta och saker som varför de inte hör av sig när de märker att ett barn inte deltar i ett ämne m.m.

Sen nåt mer som kanske inte är så "hemskt" egentligen var att när jag skulle ta fram dagens middag idag tycker jag att burkarna med bakverk som jag bakat till Liams kalas nästa helg ser halvfulla ut så öppnar och tittar och japp mer än hälften saknas.. En hel låda (tre lager) är det Max 10-15 stycken mockarutor och det var säkert över 30 bitar när jag frös in om inte 40 bitar.. Av alla negerbollar var det 6 stycken kvar. Drömmar? NOLL STYCKEN KVAR!! Hur fan ska jag kunna bjuda folk på Liams kalas när det inte finns nåt att bjuda på?? Blir så jävla ledsen.. 

Här har jag bakat fast jag egentligen inte haft orken och när jag har haft orken så har jag varit dödstrött efteråt och när jag har bakat så har jag även sagt att det ska vara till Liams kalas men inte fan bryr han sig om det uppenbarligen. Fyfan! Nej det blir inget kalas för Liam här hemma som det känns nu (tur att han firar hos sin pappa imorgon) jag är så jävla besviken och har tappat lusten totalt nu och detta ska Robin få berätta själv för sin lillebror när han kommer på söndag. Fan vill bara gråta.. Självklart ska jag fira honom på nåt sätt men tror inte det blir hemma, funderar på om man ska ta Liam, gubben och småbarnen till nåt café och fira lite så kan Robin sitta här hemma själv och fundera på vad han gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar